به همسر عزیزتر از جانم ...
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

همسرم

مهربونم

دورت بگردم

پناهم

مونسم

آروم جونم

آرامش روح و روانم

گنجینه ی اسرارم

محرم من

آشیونه ی امن من

بابت همه ی خوبیهات

بابت همه بزرگواری هات

بابت همه صبوری ها و منو تحمل کردنهات

بابت پوشوندن خطاها و ندونم کاریهام

بابت همه ی بدیهام که مث یه مادر واقعی توی قلبت پنهون میکنیشونو نمیذاری از شیطنتای پسرت کسی جز خودت آگاه شه

ازت ممنونم

از صمیم قلب

و با تموم وجودم

 

نمیدونی امروز چقدر حالم خوبه

تموم اون گرفت و گیرهایی که به خصوص توی این چند روز اخیر داشتم و توام همش بهم میگفتی چرا گیر دادی اینقدر به این مسئله و ... امروز به خوبی واسم حل شد

روانم راحت و آزاد شد ... ازت ممنونم فرشته ی نجات من ... ازت ممنونم هست و نیست مهربون من

نمیدونم چه شکلی میتونم با نهایت ارادتم بهت ازت تشکر کنم

همسر صبور و با وفام

با تموم وجودم با تموم عشقم و با تموم ارادتم دستای پاک و مهربونتو اول روی چشام میذارم و بعد عاشقانه و خالصانه می بوسم.

جونم به فدات *:

 



نظرات شما عزیزان:

ava jalili
ساعت16:37---15 مهر 1392
وبلاگ خوبي داري

اگه دوست داشتي بيا با هم تبادل لينک داشته باشيم



بازديد سايت يا وبلاگ خود را به پول نقد تبديل کنيد!

از سايت يا وبلاگ خود درآمد داشته باشيد!

فقط کافيست در شبکه تبليغاتي جهان ادز عضو شويد ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, توسط من ساعت 15:56 |